Türk savunma sanayiinin öncü firmalarından STM Savunma Teknolojileri Mühendislik ve Ticaret A.Ş, milli mühendislik ile üretilen teknolojilerini ve kabiliyetlerini farklı coğrafyalara taşımaya devam ediyor. STM, 20-24 Şubat tarihleri arasında Birleşik Arap Emirlikleri’nin başkenti Abu Dabi’de düzenlenen NAVDEX-2023 Fuarı'nda askeri denizcilik projelerini ve taktik mini İHA sistemlerini sergiledi.
STM500 ve MİLGEM İ Sınıfı Fırkateyne Büyük İlgi
STM, NAVDEX-2023’te; ana yüklenicisi olduğu Türkiye'nin ilk milli fırkateyni TCG İSTANBUL (F-515) İstif (İ) Sınıfı Fırkateyn, milli imkanlarla tasarlanan küçük boyutlu denizaltı STM500 ve sürat-manevra gücü yüksek, satıhtan satıha güdümlü mermilerle hücum geliştirebilen hücumbot konseptimiz STM-MPAC’i görücüye çıkardı.
Milli Vurucu ve Gözcü İHA’lar Abu Dabi’de Sergilendi
Askeri deniz platformlarının yanı sıra taktik mini İHA sistemleri de STM standında boy gösterdi. Taktik mini İHA sistemleri alanında dünyada öncü ve rekabetçi teknolojiler üreten STM, Türkiye’nin ilk mini vurucu İHA’sı KARGU, milli gözcü TOGAN ve sabit kanatlı vurucu İHA sistemi ALPAGU’yu NAVDEX’te ziyaretçiler ile buluşturdu. Türkiye’nin teknoloji odaklı ilk düşünce merkezi STM ThinkTech’in kabiliyetleri de fuarda katılımcılar ile paylaşıldı.
Farklı coğrafya ve ülkelerden üst düzey askeri heyetler, STM standını ziyaret ederek, projeler ve ürünler hakkında bilgi aldı.
Web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezlere ilişkin detaylı bilgiye Çerez Politikası’ndan ulaşabilirsiniz. “Çerezleri Yönet” bölümünden her zaman tercihlerinizi yönetebilirsiniz.
Web sitesinde gezinmek, web sitesinin özelliklerinden faydalanabilmek için kullanılan çerezler zorunlu/teknik çerezlerdir. Bu çerezler olmadan, websitesinden sağlanan temel hizmetlerden faydalanılmaz.
Bir web sitesinin ziyaretçi tarafından ne şekilde kullanıldığı, en sık hangi sayfalara girildiği, hata mesajları görüntülenip görüntülenmediği gibi bilgileri toplayan çerezlerdir. Kullanıcı dostu özelliğini arttırmak ve web sitelerini özellikle bireysel ziyaretçiye uyarlamak için kullanılırlar.
Tarayıcı alışkanlıklarıyla ilgili toplanan bilgiler sayesinde ziyaretçiye kişiselleştirmiş reklamlar sunmak için kullanılan çerezlerdir. Daha önce web sitesi ziyaret edilmişse hatırlar ve bu bilgiyi diğer kurum ve kuruluşlar ile paylaşır. Bu şekilde, ilgi alanlarına giren reklamların ziyaretçiye ulaşmasını sağlar.