STMOkul, çalışma arkadaşlarımızın sürekli gelişimlerini sağlamaya yönelik her türlü eğitim ve gelişim programını kapsar, bunlardan bazıları;
Çalışma arkadaşlarımızın önceki deneyimlerinden, katıldıkları eğitim ve etkinliklerden edindikleri bilgi ve birikimleri paylaşmalarına olanak tanıyan; öğrenmeyi, gelişimi ve iş birliğini destekleyen açık bir platformdur.
Çalışma arkadaşlarımızın gelişim yolculuklarını desteklemek üzere tasarlanan Gelişim Takip Platformu; gelişim adımlarını planlama, yüzlerce kaynaktan faydalanma ve gelişim destekçileriyle uygulamalar yapma imkânı sunar. Bu platform, gelişim hedeflerine ulaşma sürecinde Çalışma Arkadaşlarımızın online yol arkadaşıdır.

Çalışma arkadaşlarımız tarafından gerçekleştirilen bu eğitimlerde hem eğitmen hem de katılımcı olarak tüm Çalışma Arkadaşlarımızın yer alması mümkündür.
Eğitim ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan plan kapsamında çalışma arkadaşlarımız, kendilerine atanmış ya da kendi seçtikleri eğitim ve konferanslara katılabilir. Ayrıca Udemy, Enocta ve Cambly gibi platformlardaki online eğitim fırsatlarından da faydalanabilirler.
İşe başladığınızda, sizinle aynı bölümde görev yapan bir “Rehber Çalışan” ilk gününüzden itibaren sosyal ve teknik konularda size yol gösterir.
Ayrıca “İlk Gün Oryantasyonu” programıyla, STM’nin organizasyon yapısını, çalışma kültürünü ve ilk günlerinizde size destek olacak bilgiler paylaşılır.

STM’de birkaç ayınızı tamamladıktan ve deneyim kazandıktan sonra, STM’yi, bölümlerimizi, temel yetkinliklerimizi ve bizi “STM’li” yapan kültürümüzü daha yakından tanıyabileceğiniz, takım çalışmasını destekleyen çeşitli etkinliklerle zenginleştirilmiş kapsamlı bir “Genel Oryantasyon Programı” düzenlenir.
Alanında başarılı uzmanlarımızın liderlik yolunda da aynı başarıyı sürdürebilmeleri amacıyla tasarlanan Yönetici Gelişim Programı; “STM Liderlik Modeli”ni oluşturmak ve güçlendirmek hedefiyle yürütülmektedir. Program, sınıf içi eğitimler, envanter uygulamaları ve koçluk görüşmeleriyle zenginleştirilmiş 6 aylık kapsamlı bir gelişim sürecidir.
Proje Yöneticilerimizin teknik, kişisel ve yönetsel gelişimini desteklemek amacıyla tasarlanan bu program, “STM Proje Yönetim Süreçleri”ni kapsayan ve “Bir Proje Yöneticisinin Sahip Olması Gereken Yetkinlikler Nelerdir?” sorusunun cevabını içeren 6 aylık bir programdır.
Online akıllı mentorluk platformu üzerinden kurumsal yaşamda sürekli gelişimi desteklemek, iletişimi arttırmak ve tecrübe paylaşımı sağlamak amacıyla tasarlanan ve tersine mentorluk süreçlerini de kapsayan yenilikçi bir gelişim programıdır.
Üstün performansını sürdüren Çalışma Arkadaşlarımızın gelişimlerini desteklemek amacıyla, üniversitelerin Executive ve Mini-MBA programlarına katılımlarını destekliyoruz.
STM Akademi; Şirketimiz bünyesinde, küresel ölçekte, Türkiye'nin hedeflerine odaklı, kamu ve özel sektörün ihtiyaçlarını karşılayacak sürdürülebilir eğitim çözümleri üretmek amacıyla, 30 yılı aşkın tecrübe ve bilgi birikimini eğitim hizmetine dönüştürerek paylaşmak üzere kurulmuştur.
info@stmakademi.com