Türk savunma sanayiinde yenilikçi ve milli platformlar geliştiren STM, ileri teknolojilerle donattığı askeri deniz projelerini ve taktik mini İHA sistemlerini, Güney Amerika'da sergiliyor.
Türk savunmasının globeldeki güçlerinden STM Savunma Teknolojileri Mühendislik ve Tic. AŞ. son teknoloji proje ve çözümlerini, Latin Amerika'nın önde gelen savunma fuarlarından, Laad Defence & Security 2023'te, Güney Amerika ile buluşturuyor.
Brezilya'nın Rio de Janerio şehrinde 11 Nisan'da başlayan ve 14 Nisan'a kadar sürecek olan fuarda STM'nin milli imkanlarla tasarladığı ve üretim sürecine başladığı, küçük boyutlu denizaltı STM500 sergileniyor. STM500 denizaltısının yanı sıra, Türkiye'nin ilk milli fırkateyn projesi; MİLGEM İstif (İ) Sınıfı Fırkateyn ve STM MPAC Hücumbot ziyaretçilerin beğenisine sunuluyor.
Taktik mini İHA sistemleri alanında, Türkiye'de öncü ve dünyada rekabetçi platformlar geliştiren STM, TSK'nın envanterinde bulunan ve 10'a yakın ülkeye ihraç edilen, milli vurucu İHA Sistemi KARGU'yu sergiliyor. KARGU'nun kardeşleri; sabit kanatlı vurucu İHA ALPAGU ve milli gözcü İHA TOGAN da STM standında yerini aldı.
STM- LAAD Stand Bilgileri:
📍Riocentro / Rio de Janeiro
🗓️11 Nisan - 14 Nisan 2023
📌 Salon 4, Stand P50
Web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezlere ilişkin detaylı bilgiye Çerez Politikası’ndan ulaşabilirsiniz. “Çerezleri Yönet” bölümünden her zaman tercihlerinizi yönetebilirsiniz.
Web sitesinde gezinmek, web sitesinin özelliklerinden faydalanabilmek için kullanılan çerezler zorunlu/teknik çerezlerdir. Bu çerezler olmadan, websitesinden sağlanan temel hizmetlerden faydalanılmaz.
Bir web sitesinin ziyaretçi tarafından ne şekilde kullanıldığı, en sık hangi sayfalara girildiği, hata mesajları görüntülenip görüntülenmediği gibi bilgileri toplayan çerezlerdir. Kullanıcı dostu özelliğini arttırmak ve web sitelerini özellikle bireysel ziyaretçiye uyarlamak için kullanılırlar.
Tarayıcı alışkanlıklarıyla ilgili toplanan bilgiler sayesinde ziyaretçiye kişiselleştirmiş reklamlar sunmak için kullanılan çerezlerdir. Daha önce web sitesi ziyaret edilmişse hatırlar ve bu bilgiyi diğer kurum ve kuruluşlar ile paylaşır. Bu şekilde, ilgi alanlarına giren reklamların ziyaretçiye ulaşmasını sağlar.