T.C. Cumhurbaşkanlığı Savunma Sanayi Başkanlığı ile Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi tarafından yerli ve milli siber güvenlik ekosistemini geliştirmek amacıyla kurulan Türkiye Siber Güvenlik Kümelenmesi, 10-13 Şubat tarihlerinde Antalya’da 3. Sektör Zirvesi’ni düzenledi. T.C. Cumhurbaşkanlığı Savunma Sanayi Başkanı Prof. Dr. Sn. İsmail Demir, Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi Başkanı Dr. Sn. Ali Taha Koç’un da katıldığı Zirve’de, “Türkiye Siber Güvenlik Kümelenmesi Ödülleri” sahiplerini buldu.
Siber güvenlik alanında önemli projelere imza atan STM, Zirve’de iki ödüle layık görüldü. “Girişimcilik Faaliyetlerine Destek Ödülü” ve “Küme Çalışmalarına Destek Ödülü”nün sahibi STM oldu. Ödülleri, STM Teknoloji Genel Müdür Yardımcısı Sn. Enis Müçteba Memiş aldı.
Zirve’de TRTEST tarafından, 2021 yılında test ve sertifikasyon süreçleri tamamlanan üye firmalara sertifikaları takdim edildi. STM, Siber Tehdit İstihbarat ürün grubunda CYTHREAT; Zafiyet Yönetimi ürün grubunda ise CYDECSYS sistemlerinin sertifikalarını teslim aldı.
STM ile MİLSOFT arasında İş Birliği
Bütünleşik siber güvenlik yaklaşımını önemseyen STM, siber güvenlikte entegratör kimliği ve tecrübesi ile öne çıkarken, yerli siber güvenlik ekosistemi ile iş birliğine devam ediyor. STM, Zirve kapsamında, MİLSOFT ile bilgi teknolojileri alanında iş birliğine imza attı. Anlaşma ile; veri merkezleri, siber güvenlik, bilgi sistemleri, yazılım geliştirme ve bulut bilişim alanlarında iş birliği yapılması hedefleniyor.
Web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezlere ilişkin detaylı bilgiye Çerez Politikası’ndan ulaşabilirsiniz. “Çerezleri Yönet” bölümünden her zaman tercihlerinizi yönetebilirsiniz.
Web sitesinde gezinmek, web sitesinin özelliklerinden faydalanabilmek için kullanılan çerezler zorunlu/teknik çerezlerdir. Bu çerezler olmadan, websitesinden sağlanan temel hizmetlerden faydalanılmaz.
Bir web sitesinin ziyaretçi tarafından ne şekilde kullanıldığı, en sık hangi sayfalara girildiği, hata mesajları görüntülenip görüntülenmediği gibi bilgileri toplayan çerezlerdir. Kullanıcı dostu özelliğini arttırmak ve web sitelerini özellikle bireysel ziyaretçiye uyarlamak için kullanılırlar.
Tarayıcı alışkanlıklarıyla ilgili toplanan bilgiler sayesinde ziyaretçiye kişiselleştirmiş reklamlar sunmak için kullanılan çerezlerdir. Daha önce web sitesi ziyaret edilmişse hatırlar ve bu bilgiyi diğer kurum ve kuruluşlar ile paylaşır. Bu şekilde, ilgi alanlarına giren reklamların ziyaretçiye ulaşmasını sağlar.