Türkiye’nin savunma sanayii alanındaki büyük atılımda önemli rol oynayan STM Savunma Teknolojileri Mühendislik ve Ticaret A.Ş., milli mühendislik becerilerini yurt dışında sergilemeye devam ediyor. Yenilikçi ve milli teknoloji ürünleri ile Türkiye’nin uluslararası arenadaki rekabet gücünü güç katan STM, Polonya Uluslararası Savunma Fuarı MSPO’da yerini alıyor.
Avrupa’nın önde gelen savunma fuarlarından Polonya Uluslararası Savunma Fuarı MSPO’da STM, her tür potansiyel tehdidi önlemenin yanı sıra deniz gözetleme ve devriyesi, ana yüklenicisi olduğu Türkiye'nin ilk milli fırkateyni, MİLGEM İstif (İ) Sınıfı Fırkateyn; hava, suüstü ve sualtı hedeflerinin tespiti, konumunun belirlenmesi, sınıflandırılması, teşhisi ve imhasını gerçekleştirebilen Türkiye'nin ilk milli korveti MİLGEM Ada Sınıfı Korvet, Pakistan Denizde İkmal Tankeri (PNFT); keşif, gözetleme ve görüş ötesi hedeflerin isabetli şekilde imha edilmesi maksadıyla tasarlanan taktik mini İHA sistemleri KARGU, ALPAGU ve TOGAN’ı sergileyecek.
STM tarafından milli mühendislik becerileri ile üretilen askeri denizcilik projeleri ve taktik mini İHA sistemleri Polonya Uluslararası Savunma Fuarı MSPO’da 6-9 Eylül tarihleri arasında görücüye çıkacak. Polonya’nın Kielce şehrinde düzenlenecek olan fuarda STM milli mühendislik ürünleri ile G-46 no’lu stantta savunma sanayi meraklıları için yerini alacak.
Web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezlere ilişkin detaylı bilgiye Çerez Politikası’ndan ulaşabilirsiniz. “Çerezleri Yönet” bölümünden her zaman tercihlerinizi yönetebilirsiniz.
Web sitesinde gezinmek, web sitesinin özelliklerinden faydalanabilmek için kullanılan çerezler zorunlu/teknik çerezlerdir. Bu çerezler olmadan, websitesinden sağlanan temel hizmetlerden faydalanılmaz.
Bir web sitesinin ziyaretçi tarafından ne şekilde kullanıldığı, en sık hangi sayfalara girildiği, hata mesajları görüntülenip görüntülenmediği gibi bilgileri toplayan çerezlerdir. Kullanıcı dostu özelliğini arttırmak ve web sitelerini özellikle bireysel ziyaretçiye uyarlamak için kullanılırlar.
Tarayıcı alışkanlıklarıyla ilgili toplanan bilgiler sayesinde ziyaretçiye kişiselleştirmiş reklamlar sunmak için kullanılan çerezlerdir. Daha önce web sitesi ziyaret edilmişse hatırlar ve bu bilgiyi diğer kurum ve kuruluşlar ile paylaşır. Bu şekilde, ilgi alanlarına giren reklamların ziyaretçiye ulaşmasını sağlar.